Friday, December 23, 2011

2012 "Bakal Menjelang"

Alhamdulillah...
Tahun baru bakal tiba...
rasanya banyak jugak kenangan terindah masa tahun  2011...
beberapa azam telah dicapai...sekarang sudah bekerjaya...tidak seperti ujung tahun lepas...
tp masih tidak mempunyai lover...

ini persoalan yang tidak mampu terjawab...
xpe..."redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah"...erkk tetibe masuk slot Ombak Rindu..

sebenarnya ini adalah movie terakhir aku tgk kat wayang..."box office"...
memang terbaekkk citew nih...walaupon xtak layan novel tapi filem ini memang best...
berbalik pada tajuk entry di atas...tahun baru...
tak pasti lagi nk celebrate kat mane...mayb nak duduk rumah jew kot..asyik kuar jew 2011...
antara azam tahun baru mahu kurangkan aktivi sosial seperti clubbing dan "hangout"...





mayb tahun 2012 nih nk byk habiskan masa bersama family...
berjimat cermat dan sebagainya...
tapi bukanlah maknenye aku tak pergi bersosial...aku just kurangkan aktiviti itu jew...
aku juga mahu bercuti ke byk tempat...




rasanya sampai disini jew kot nurkilan aku...
sekian untuk hari ini...
Assalamulaikum dan Selamat Tahun Baru 2012...


No comments:

Post a Comment